just jack - embers

Ligger i sängen och hare bra denna lördag. Har inte vart ledig ifrån jobbet på as länge så nu njuter jag verkligen av min ledighet:) Denna vecka har gått rättså fort ändå, hållt hus fortfarande på vm och fortfarande lika kul! Trivs som fisken i vattnet. I tisdags hade vi fotbollsavslutning med lite snack sen åt vi mat på restuarang mycket trevligt. Onsdag var det dags för golfträning igen alltid lika roligt :D vi hade bunker träning och tro det eller ej jag va faktiskt rätt duktig påt;) haha LOL!
Idag har jag iaf sovit ut och gått på stan och inhandlat mig lite grejer, ett stickat pannband, en stickad grå väska och en konstig grön färgad snygg stickad tröja och lite rengörings smink grejer. (mycke stickat hehe) var helt underbart måste ja säga har saknat friheten! Nu slappar jag och är trött har haft ont i huvet så tänker ta en tupplur och lyssna på musik sen bär det av hem till daniella och får se vad vi hittar på. Imoron så har ja ingenting planerat men skulle tippa på att det blir golf :D:D:D:D:D måste också plugga till golfprovet på måndag nervös.. jjajajajajaa nu ska jag sova lite puss människor<3


just det. är helt lyrisk över just jack - embers DEN LÅTEN I BÖRJAN HELT FANTASTISK (värt att lyssna) så JÄKLAAAAAAAAAAANS BRA:D:D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0