kyligt

Veckan han varit bra golfträning och praktik! golfträningen i torsdags var pitch och sving gick asa bra alltså! Så jäkla roligt så de är sant:) Var kvar till stängning igår kväll med marina sen gick jag till ica och handla grejer till min middag som jag skulle göra. Pappa va på bandy mamma jobba ida på fest. Men vanessa och joanna kom över en sväng å vi chillade. Är lagom trött nu iaf, skulle inte ha jobbat i helgen för att jag orkar inte nu när jag har praktik det tar så jäkla mycket på kroppen att jobba 10-6 stående i veckan varje dag sen träna och sen nu jobba på helgerna det håller bara inte. Finns ju ingen som fattar det! Ska jobba imoron också kul att hotellet är fullt också så de kommer gå för jävligt. Sen är jag så jälva sur på en grej alltså helt otroligt blir fan ledsen sjukt irriterande. 

sitter med min mys dress och kollar fotboll ska inte göra nått ikväll ska kolla körslaget med ola<3 sen nhl hockey. 
funderar på om det kommer bli en förbättring på jobbet eller om jag måste göra nånting åt det!!  

Kommentarer
Postat av: Marina

Du är så duktig Jenny! Men glöm inte bort att du måste ha lite vila och fritid med...Kram

2009-10-09 @ 20:28:14
URL: http://www.marina-tankevirvlar.blogspot.com
Postat av: Jenny

tack marina<3 får lite fritid när ja är ledig denna helg iaf haha :) kämpa på du också!

2009-10-09 @ 20:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0