läkerol arena

I onsdags så skulle jag och vanessa ha åkt till eskilstuna och lunchat och gått på en utställning. Eller jag hade försökt dragit med henne på en iaf :) Den handla om hur eskilstuna kunde ha byggts modernt. Alltså modernt bygge på 1800-talet. Det var invigning så det var tal och lite andra saker lät faktiskt spännande. Alla som jag berätta om den här utställningen för bah eh ? väx upp jenny när blev du kulturell? eller "kul". Har ett dolt intresse och det är kultur!!
Men vi hade ingen skjuts och tåg va alldeles för dyrt bara för att åka till e.tuna. Så det blev lunch på ikea istället!
As trevligt vanessa alltid lika sköna kommentarer sitter just nu och skrattar åt några.<3 haha

Torsdag: Åkte ner på stan med joanna och vanessa, det var klubbdag på vero moda så jag slog till på en kavaj som var skit snygg, har alltid velat haft en kavaj nu fick jag mig en:) Efter stan så åkte jag och pappa till gävle för att kolla på hockey:) brynäs tog emot djurgården!
Vi kom upp vid 3 kanske så då gick vi på stan och åt först sen så tog vi våran traditions fika på coffeehouse by george såååå jäkla mysigt där! önskar vi också hade sånt mysigt fik här i vås. Anyways så skulle vi åka till arenan men då åker pappa fel, så finns de ingen avfart förns 3 mil.... snacka om bra! haha behöver inte gå in djupare på bråket i bilen då. Men kom iaf fram vid halv 7 blev ändå lagom tid. Matchen tycker jag gick fort och den var bra. Brynäs vann med 3-1 och det var drag på läktaren så det var kul:)

Ska åka upp i vår igen tror jag då blire samma tradition som vanligt. Oerhört kul är iaf:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0