Said she wants to marry me

Dålig uppdatering som vanligt. Men denna vecka har gått lika fort som alla andra! Det var också sista veckan på Vero Moda:( Har haft det så jäklans bra där, underbara människor allt var perfa! Vill helst stanna kvar där och inte återvända till skolan tack!
Iaf i fredags så kom vanessa över ett tag på kvällen vi kollade idol och oth sen höll vi på att somna så blev en tidig kväll + att jag skulle jobba på lördagen också. Det gick bra slutade ungefär vid halv 2 så det var helt okej! Sen låg jag bara och lyssna på musik ändå tills vanessa ringde upp mig och undra ifall jag skulle med på en promenad och sjukt nog så hade jag planerat att gå ut och gå själv så det var ju passande:) vi gick i en timme och lite till haha riktigt hurtiga. Men det är fan på tiden att bli det!! Sen på kvällen så orka vi inte göra nånting så blev en hemma kväll med sugiga tv program men tidig sömn!
Idag - söndag så jobba jag, gick lite segt för jag är inte riktigt helt 100% frisk. Men vi fick förstärkning som jag är tacksam över så kom hem redan halv 1. har duschat och nu har jag fastnat för brooke knows best:) ikväll får jag se om ja och vanessa skulle kolla oth tillsammans! Annars så ser jag framemot en skön höstlovs vecka.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0