ser lite blå himmel

Det är sant! Sitter här i soffan och lyssnar på musik och ser lite blå himmel, det var på tiden för det har vart så grått och trist. Men ändå så gillar jag det nu när det har blivit mörkt vid halv 5 hihi:)
Igår var det en riktig slappar dag försökte städa mitt rum blev aldrig klar haha får försöka fortsätta på det projektet senare idag kanske. Simon försökte få med mig ut i spåret hahaha men jag vägrade!! never ever då måste tränas lite på egenhand först! Men en bra sak sen då var att jag och pappa stack ut och sprang istället hehe men det gick faktiskt hyffsat bra! Har gjort upp mitt träningschema nu iaf så det känns bra får se till att det inte bara håller i 2 veckor utan FLER! ;)
somna tidigt igår och vakna tidigt idag. Men ska träffa Vanessa&Joanna mina tjejer nere på stan kl.12 så ska väl inhandla lite grejer. Så bäst att jag hoppar inte i duschen strax så jag inte blir försenad!
hörs vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0