aldrig frisk

heeeeeeeeeeeey 
kom hem vid halv 5 fick juda hem med cykeln och så kom hanna och hämta mig för vi skulle på golfträning. He-he var inte roligt i början hade jag haft körkort hade jag tagit bilen och dragit därifrån. haha, men iaf så blev det kul. haha skämmigaste var att våra instruktörer va juniorer som oss. Smarta som vi är så fråga vi dom om hjälp hela tiden hehe, killen med keps-filip alltså såååååå snygg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111!!!11! han var riktigt ögongodis SERIÖST! anyways det var kul, ska dit på torsdag igen så får man se ifall de är lika kul!! :) 
Nu ska jag lyssna på underbar musik och skälla ut en viss människa som jag ständigt får göra... trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0