amen tjeeeeeena

känns som en torsdag idag. Har haft lite dålig uppdatering på en vecka men i helgen så jobba jag på lördagen sen så hade mamma gäster så hon skicka iväg mig med pengar ner på stan för att käka. efter så drog jag joanna och vanessa hem till henne där vi fick världens impuls grej att göra haha kul vare iaf:) vi chilla och snacka en hel del alltså var så kul för man känner verkligen dessa tjejer så bra vi hade ett litet test hahaha! kvällen sluta med ost bög och låten on the beach. På söndagen kolla jag bara innebandy syrran spelade. Sen i veckan har jag bara vart på VM sen tränat lite golf också KUL KUL KUL! imoron blire ännu mera golf. Sen idag var jag ute också. jag och mamma va på ranchen och slog lite, gick både bra och dåligt men blir så sjukt nervös när folk står och kollar inte för att någon gjorde de förutom mamma men ändå då blire bara sork eller missa bollen hehe.
Nu vill jag har nå tips på en bra låt som ja kan spela sönder, sen blir idol och ERIK<3<3<3<3 BÄSTA. carl är också ok! sen blir kanske grey's anatomy sen gosisp girl sen fnl som avslutning på kvällen underbart:D
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0