come home

Har fått one republic - come home på hjärnan så det är inte sant blir att avslutnings lyssna på den innan jag fäller ihop datorn för kvällen. Annars så åkte jag hem till Vanessa som nu bor som ett stenkast ifrån mig as kul! joanna och lisa va också med vi spela spela och sen kotten haha jag och vanessa ägde sönder dem. Sen så satt vi och snacka rent allmänt om alla saker. Är så glad att jag har de här vännerna dom betyder verkligen sååååå mycket!:) lisa drog lite före mig och joanna sen så träffa vi på hemvägen viktor och ivan så snacka med dom ett tag, sen cykla även matteus förbi som ja ändå skulle träffa på vägen hem så haha de va bara bra;D as länge sen jag såg han:(

Nu ska jag lyssna på musica och somna ska btw ta sista sista tabletten nu och är sen på 2 timmar så kommer verkligen decka på den haha.

cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0