i gotta feeling that toinght's gonna be a good night

Igår va jag daniella vanessa joanna & lisa och fikade på cornetto bar vårt stammis ställe hehe. Vi bestämde en massa till fredag den 18 längtar enormt:) kommer bli så otroligt kul!! vi satt där i 2 timmar iaf och planera. Märkte redan igår att det var hur varmt som helst ute på kvällen och idag är det svettigt varmt skinnjackan skulle ha lämnats hemma definitivt! Skolan idag vi skrev vårat CV som ska in i en mapp tills APU. Det gjorde jag förra året så tog bara och fixa lite på den men börjar bli jobbigt nu när jag inte har någon plats. suck! Skulle ha gått runt och frågat idag men skjuter upp det hela tiden. Men ska antingen göra det imoron eller fredag. Tänker att på fredag är alla oftast snällast hehe:)  Men jag ska fixa det iaf no worries jag har en vinnarskalle!(y)
Sov från halv 3 till 4 SKÖÖÖÖNT nu ska jag äta nått sen dra ner och kolla när laget möter skiljebo. Dags att bli frisk för min del också väldigt irriterande.

Ikväll spelar Sverige - Malta. Hoppas victor elm får spela annars vill jag egentligen inte se på matchen hehe;) nej men hoppas människan får spela!!!!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0