inbrottstjuv

Imorse när jag kommit ut ifrån duschen så gick jag ner i underkläder och skulle föna håret och när jag är på väg nerför trappan så hör jag hur nån stoppar in nyckeln i låset och ska låsa upp. Min första tanke ba att nu äre bara mamma eller pappa efter 3 sekunder så kom min andra tanke att ingen av dom skulle åka hem hit just nu? sen kom min tredje tanke EN INBROTTSTJUV!!!! så jag sprang upp för trappan fort som fan medans jag fortfarande hör hur någon försöker komma in i huset. Fy fan man blir verkligen i chock tillstånd och får hjärnsläpp. Jag springer in i mammas&pappas rum och ska kolla ner så de inte är mamma eller pappa. iaf utanför huset ser jag en stor blå rutten skåpbil och hör hur dom pratar lite utanför och försöker komma in. Alltså så rädd jag va, sen i underkläder väldigt inbjudande till inbrottstjuvar! Panik som jag får så vet jag inte vad jag ska göra va i sånt chock tillstånd har alltid tänkt att man ska ta de lugnt i sånna här situationer som händer men nu vet jag att det inte går jag klara inte pressen. Ber till gud att dom inte ska komma in och efter ett tag så blir det tyst. Går till fönstret och försöker se vad dom gör, såg inget men hör senare att dom kommit in i huset breve och där dom skulle städa och renovera. PUUUUUUUUSTA UT!!!! FYFAAAAAAAAN VA SKÖNT SÄGER JAG BARA. FYFAAAAAAAAN! HAHAHAHAHA, DET VAR HEEEEEMSKT!!!!!!!!!!

nu ska jag byta om för ska ner på stan och fika med tjejerna om en timme drygt. uppdaterar nog ikväll hasta luego

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0