memories

Sitter och lyssnar på david guetta just nu. Ganska ovärd dag i skolan måste jag säga vi började våran matte b kurs som jag trodde vi skulle ha med johan. Men NEJ NEJ vi ska ha nå andra lärare och jag vill verkligen ha johan blir så ledsen :( riktigt jäkla irriterand äre sen ska vi ha matte med bergakungen och it också jag vill ha sagoprinsarna bara. hehe! men anyway kändes som jag fatta lite på matten idag iaf måste ju skärpa mig om jag ska klara av kursen!
eftermiddagen va ovärdast ever gjorde inte så mycket kolla lite när kedfors redigera våran film till utställningen sen dryga man bara runt och ville att tiden skulle gå fort men åkte hem runt kvart i 4.
Har kollat på gårdagens gossip girl avsnitt och ska nu sätta på dagens grymt bra!

ikväll blir det bara chill med min familj tänkte åka och kolla in träningen men pallar nog inte. Pappa kom nyss hem och är inte snäll idag kommer inte bli en kul kväll..

fredag imoron kul kul kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0