onsdag

dålig uppdatering på dessa veckodagar. Men det är så sjukt stressigt den här veckan ska göra tusen grejer. Slutade iaf skolan vid 12 sprang på stan med vanessa och skulle fixa joanna's födelsedagspresent men vi kom inte långt usch usch. Efter så gick ja hem till viktor försökte plugga matte men gick dock inte så speciellt bra. he-he! kom hem vid 5 kanske och skulle kolla vlt-cupen på swedbank kl.6 men de hoppade jag över prioriterade matten för + det regnade! När mamma kommit hem och skulle hjälpa mig med matten så lyckades vi inte så särskilt bra. När min syster kom hem så hjälpte hon mig och jag klara faktiskt några tal :D haha så pluggade ändå till kl.11 tröööööööööööööööööööttttttttttttttttttt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0