ont ont ont och ont

Igår var det som vanligt på VM . Sluta strax innan halv 5 skynda hem och hanna kom och hämta upp mig för golfträning kl.5! Det var skit roligt vi lärde oss lite teori om puttningen sen börja det spöregna så vi gick till ranchen under tak och slog lite där as kul sen gjorde han upp en niohåls puttningsbana man skulle klara under 23 slag. (vi klara) nu har cp grejset hakat upp så nu blir det kursiv går inte att ändra jävla fitta är arg nu. iaf så idag fredag på VM så var det lönehelg fyfasen va körigt det var. Kom in typ 6 kartonger med nya kläder också så det var mycket att göra men de är då det är kul:) sen skulle jag sluta vid 6 men sigma VM ringde och behövde hjälp för att det var verkligen kaos där och hon var ensam som jobbade. Så jag fick rycka ut och seriöst det var kaos, det var som mellandagsrean där man bara kastar grejerna i högar på golvet. Så jag jobbade och fixade i ordning buktiken ända till kl.7 men hon var så sjukt trevlig så det var bara kul. Klar jag stanna kvar och hjälpte till! Fast nu har jag dock ont i rygg,fötter och axlar och jag ska jobba imoron.............. inte alls pepp! vill hinna ner på stan och inhandla lite grejer också men får antagligen bli på söndag!  nu börjar detta bli ett långt inlägg och de vill ja inte. så nu ska jag konversiera(stavning) med en person. hehe 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0