litee seeeg hehe

woho jag är hemma ifrån Gran Canaria efter en underbar vecka i värmen:) dock med solutslag lite här och var fick tillbringa en del tid i skuggan som SÖG! bröt ihop dag för dag. men det var endå en super bra vecka så jäkla skönt:)
Vi chilla mest vid poolen och var till öknen en dag, och shoppa en dag och bara chilla, lägger upp lite bilder senare har inte lagt in dem än hehe.

Förra vecka rulla på rätt snabbt. Börjar bli något stressad av det här sjukt tråkiga projektet som måste bli klart den här vecka bajs tråkigt:o fucK!

Var även på fest i fredags skööönt! och fan jag som tänkte stanna hemma egentligen pga. huvudvärk men pallra mig dit ändå och det va fan det bästa jag gjort de här året alltså på 4 månader;) hehehehehehe<3

är happy men får se hur det slutar!

underbaaaaaaaaaaaart jaja<3
nej nu är hockeyn spännande och måste skriva nå jävla tal för svenska nationella SUG MIN KUK  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0