packar för fullt.

PÅSKLOV:)

jajamen, började med lite matte på förmiddagen. Fick reda på att jag bara fick ändast två fel på mitt matteprov:) det är fan helt jävla otroligt. Ord går inte att beskriva hur stolt jag är över mig själv..... ÅHHH:D:D:D:D:D:D

Hade lite pyssel på esteten och sen slutade vi:) PÅSKLOV hihihihi!

På kvällen gjorde ja inte så mycket, kollade hockey umgicks med syrran och tomas sen åkte jag och pappa och handlade lite. Fick lite fylle sms och samtal ifrån victor som va på studentfest, haha helt lost!

Somnade i alla fall vid 1 och vaknade vid 9. Vill åka ner på stan och köpa en ny mascara, jag har ju 20% på allt smink på hm. MEN ingen vill ställa upp och känner inte för att åka själv:(
 Får köra på min gamla eller köpa en ny på flygplatsen imoron :)

Det är sant, i natt åker jag till spanien :D:D:D:D:D kommer bli grymt, är bara något rädd för att det inte ska vara nå varmt:(.. tror jag inte kommer bli neger iaf:(((((((

nu måste jag fortsätta packa det går så segt med det.. SHIO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0