break a leg

Kul att jag skrev ett inlägg men att det försvann.

Idag är det en slöar dag. Bara legat i sängen hela dagen. Mamma kom till och med upp med mat till mig så jag låg i sängen och åt haha.

Igår så var jag och pappa och kollade inomhus dm i v-hallen på dagen, sen på kvällen så träffade jag, Daniella och Joanna. Vi satte oss på wb och drack lite sen så drog vi hem till Ivan. Det var trevligt! Men man känner sig lite gammal efter man fyllt 18 och kan gå på krogen haha. Det blev lite knas och jag drog hem redan vid halv 2 tiden. GICK!!! i denna kyla och ensam. fy! Imorgon börjar ännu en vecka jag fortsätter att hålla en tumme. Känns lite bättre..

pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0