det e en vanlig dag och jag har de bra, jag har det bra idag!

Sjukt skönt att redovisningen utav Mini-UF är avklarat! Ännu en sten som är lättad ifrån hjärtat. Nu ska jag bara sammanställa affärsplanen och den ska in innan veckan är slut JENNY!!!!!!!! Har bokomslaget och historian kvar denna vecka. Engelskan får vänta tills efter jul.
Kul att jag ska till sthlm i helgen.... är livrädd! Eftersom vi ska på Christmas comedy så vi nog bara åka upp tills det börjar vill INTE gå på stan..
Ikväll blir det en pluggfri kväll också, jag och pappa skulle till maxi för att handla men stoppades av att han fick åka på larm så jag fick sitta på brandstationen och chilla medans haha. kul!
Nu måste jag kolla ph avsnittet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0