kärlekens tunga

Ganska skönt med att vara ledig imoron då! Detta blir kanske också en chill vecka trotts allt. Förutom att helgen kanske blir mindra bra.. Men den kanske blir bra ändå? Hoppas på't i alla fall!

Idag så gjorde man väl inge vettigt på lektionen? Fan måste bli klar med fucking Mini-UF? Helvete va stressad jag blev nu..
Jag och Mädz kom hem ifrån skolan cirka klockan 18.00? Vi satt kvar i cirka 3 timmar och körde hänga gubbe och lyssnade på julmusik och var allmänt störda? Japp så rätt. STÖRDA!
Nu är jag nyss hemkommen ifrån ida<3 Hon har klippt mitt hår kortare och tagit bort det slitna. Känns underbart! Riktigt kul att träffa henne också eftersom det var kanske 9 månader sen? Jag känner att jag måste börja umgås med folk på kvällarna också.. Sjukt kul! Nu väntar gossip girl PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0