säg vad beror det på?

Somliga går med trasiga skor.. Vänner går med trasiga skor dom riktiga stannar dom falska går.

Idag har jag jobbat på bra i skolan, bästa hitills! Gick även på stan med mädz för att leta julklappar och sedan kollade jag på min harry med joanna på bio. GRYMASTE<3 längtar tills del 2 kommer ut. Var på banken för den 3 gången idag också för att beställa mitt Visa kort som inte har kommit. Och då beställer hon ett nytt, och när jag kommer hem så har mitt jävla skit kort kommit! FYFAN! Är sjukt sur. Så nu ska jag besöka den där jävla banken imoron igen för 4 GÅNGEN! Blir mentalt störd snart.. 

Är också sjukt sur på en viss person också! Bros before hoes? Yeah right. Pallar inte ditt jävla ständiga skit snack, fyfan. Falskare människa går ju faktiskt inte och hitta? Vänta tills du behöver oss? Jo för då kommer vi ju självklart vara där för dig! ELLLER KOMMER VI DET??????? Glömmm gumman G-L-Ö-M-M...... :D fuck off alla!! 

Kommentarer
Postat av: daniella

alltså.. varför blir man alltid så snygg på vimmelbilder?? eeehhh

nästa gång vi är ute. påminn mig om att GÖMMA mig för fotograferna! hahaha

2010-12-13 @ 10:16:46
URL: http://daniellablog.tumblr.com
Postat av: Jenny

Hahaha en fråga som jag också ställt mig rättså ofta? Men finns inget svar på det väl ? Skulle nog säga naturlig skönhet haha ;) lovar! ska komma ihåg det ;)

2010-12-13 @ 18:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0