always love

Som ni märker så har jag typ grymt tråkigt.
Jag har gjort en lång lista på alla mina rest uppgifter som jag måste göra. Jag blev i alla fall klar med stress uppgiften så den är inlämnad och klar. Lång blev den i alla fall!

Har jätte ont i huvet, har tagit ipren men det hjälper inte. och ändå sitter jag vid datan? Jo det måste jag göra för att kunna plugga. Skit segt..

Ska lyssna på lite depp musik så jag blir glad. Går ju inte att plugga matte i den här huvudvärken i alla fall, Blir sten hårt imoron och det betyder ingen träning heller FAN!

Nej ny duschad och klar människor muntra upp mig, köp en kaka eller ge mig en puss!

tack

Kommentarer
Postat av: emma

bra jenny, du är duttig :D

2010-02-02 @ 20:38:16
URL: http://emabrovin.blogg.se/
Postat av: jenny

puss<3

2010-02-02 @ 21:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0