been there done that messed around i'm having fun don't put me down

Jag längtar tills torsdag och ett efterlängtat KI BOX PASS :D

Idag hade vi friluftsdag och det var grymt kul. Förberedde med massa kläder så jag ej skulle frysa! men höll igång och frös ingenting förutom när man satt inne i "värmestugan" och allt smälte. Vi hade JB Olympics göra ett vindskydd - en brasa och en media skulptur! Och ärligt talat så tror jag att vi vann, dom säger vinnarna på torsdag. SKULLE VARA SÅ SKÖNT ATT SLÅ FUCKING BERGAKUNGEN!!!!!!!!!!!! Eftermiddagen körde vi pulka och fan fick mig en riktig dusch i ansiktet med snö. fy fan inte skönt. Men kul var det haha. Sen grävde jag ner amanda i snön hahahahaha en porrig skulptur kommer in nån bild på det sen ;) haha! Sen var det hemgång. Helt slut som jag är så säger emma att vi ska träna och joanna säger att vi ska ses på resebyrån klockan 4 och lämna in lapparna så vi får åka under 18 utomlands. Hann inte träna men det blir fotboll imoron sen blire nog lite gym efter det också tror jag:)

Nu ska jag försöka plugga till svenskan men är så jävla arg så måste försöka lugna ner mig först. Simon försöker så gott han kan hahaha stackars... (u)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0