day 'n nite

Trött trött och trött.

Bajsar på skolan nu i en vecka. SPORTLOV!
Känns så jäkla kul måste jag säga. Hade svenska prov imorse och det gick hyffsat bra. Hoppas på ett bra resultat. Annars blir jag grymt besviken..:( 
Annars i veckan så har de inte hänt så mycket, chillat på som vanligt med mina hoes jassssss & ammmmms<3
Ledig i onsdags också satt och kollade på alla One Tree Hill avsnitt som finns OCH FAN VA BRA<3 shit vad jag är förälskad i clay<3 helt perfekt kille. varför vill han inte ha mig?:( .... buhuu!
Är väldigt trött och ont över allt, ska käka tacos ikväll och sen blire nog slappa framför tv'n eller nått. Ska höras med vickevire senare ikväll men orkar ändå ingenting i guess.... LAT TJEJ JA!

Åkte buss 17 hem idag för att jag hatar 18 för den går var 25 minut seriöst bög buss.. gick hemifrån friskis istället då.

Nu ska jag prata med min älsklings simon världens bästa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0