even if it's going wrong

Är sjukt trött.
Idag så inträffa
1. FICK G PÅ MATTEPROVET:D helt otroligt..
2. Närmare helg men trodde det skulle bli en jobbfri helg men ska jobba några timmar på lördag. så de är ändå okej!
3. träffa inte victor han var sjukis.

Dagen har gått segt. Och just nu sitter jag med plugg ångest inför svenska arbetet imoron men bara jag får det gjort. Behöver inte vara så långt för då somnar man. hehe så ska försöka få till det! Fredag imoron, vill träna men tror ej jag orkar/hinner. Isf gymma senare på kvällen emmsi är du på?

Nej fredag imoron. svenska redovisning sen antagligen jobba med dom där konstiga frågorna. JENYY SE TILL ATT BLI KLAR MED DOM! listan är fan lång på läxor just nu.. suck!

nu MÅSTE jag skärpa mig och jobba svenska..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0