fan fan fan

FAAAAAAN jag hann inte skicka in min affisch till irstablixten fast den var klar.. så jävla irriterande, är sjukt irriterad och besviken. FAN ALLTSÅ! den blev ju snygg...... :(

Har slutat och tar bussen om 10 minuter. Matteprovet gick hyffsat idag faktiskt:) glad för det.

Ikväll blir det träning med emmsi och vi ska tänka på en äcklig person. Blir så sjukt irriterad fan! så jävla omoget att hålla på att trycka ner andra hela tiden!!!!! blir ett längre klago inlägg på det senare.

Nu ska jag hem dårå och ladda om.. LEDIG IMORON:D:D:D:D

här kommer min affisch, vad tycker ni ?


Kommentarer
Postat av: emmma

haha hade precis skrivit i min blogg om de hahahaha!

2010-02-04 @ 16:27:59
URL: http://emabrovin.blogg.se/
Postat av: jenny

hahahahahahah bra tajming!!!

2010-02-04 @ 23:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0