freedom

Har aldrig mer kännts skönare att vara hemma ensam just nu:)

Den här veckan har gått så fucking otroligt fort....:( Tycker nyss att det var söndag och jag hämtade min polska utbytesstudent på centralen.

Kan berätta allt nu :)
I söndags hämta vi upp henne jag mamma & pappa. Pinsam tystnad i bilen påväg hem som jag själv visste att det skulle bli. HEHE! Visa henne runt här hemma och hennes "rum" sen prata vi väl lite. Eller försökte prata med henne men hon var så sjukt blyg.. Så vi gick och la oss vid typ 10.

Måndag blev deprimerad på att hon aldrig åt nånting varken mat eller frukost.. Välkoms grej i skolan och presentationer om alla länder. På eftermiddagen gick dom runt i västerås och vi var på vanliga lektioner. hämta upp dom vid 4 och då drog vi några stycken hem till jennifer på oxbacker och fördrev tid tills vi skulle klockan 6 äta på spicy alla tillsammans:) den kvällen var väldigt trevlig då vi lärde känna polackerna lite bättre sen slutade kvällen med att pappa hämtade oss vid 9 ifrån spicy då vi kom hem as trötta snackade lite, gick igenom skolkatalogen, kolla massa bilder osv. Sen la vi oss vid halv 11.

tisdag kommer snart:)

Kommentarer
Postat av: joanna

haha vilken cliffhanger jenny;)

2010-02-13 @ 17:44:54
URL: http://jjoannna.blogg.se/
Postat av: jenny

haha eller hur;)

2010-02-14 @ 16:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0