hey hey ....... yeah yeah ....... hey hey ...... yeah yeah

Den som vet vilken låt de är ju grymmmmm den får fan belöning:D

Idag tog jag sovmorgon för att jag ville se på hockeyn imorse sverige vann med 3-0 mot finland! super. Ovärd skoldag inställd lektion på eftermiddagen. Jag och ams skulle göra massa rester men slutade med att vi inte gjorde ett skit (som vanligt då), HEHE.
Träna idag med emmsi 1h gym


 
Satt fint de! Nu är jag övertrött och drygar med mamma och pappa vi tävlar om vem som kan göra mest situps och armhävningar mamma lämnar wo. haha SÄMST!! sen visar jag henne ki box passet och hon säger ALDRIG kommer aldrig orka gå på det för fan hahahahhaa! sucker mammsen.

IMORON ÄR DET FRILUFTSDAG! ska fan kriga med kläder är fett taggad kommer bli en sjukt mysig på olika sett hihi(a) det känner jag på mig:) har handlat pastasallad kakor och cola dagen är savad! super nu blire musik dusch och läggdags puss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0