hungrig!!

Skolan idag har rullat på. Inte allt för rolig som vanligt. Svenska på morgonen och jag tycker faktiskt att jag fick rätt mycket gjort. När jag jobbar på så går det snabbt! Lunchen kom och gick. Jag jasmin och ammsan stanna kvar och skulle plugga matte. Jag gjorde två tal sen kände jag mig färdig. Allvarligt jag kan inte det här äckliga andragrads kapitlet.. Jag kan pq-formeln det är allt! Resten är kaos i mitt huvud. Så jag förflyttade mig till vårt klassrum och jasmin hjälpte mig med min disco-affisch isälltet! Tro det eller ej men jag har den typ färdig har bara lite små detaljer men annars är jag faktiskt jäkligt nöjd:D Tror den inte blir vinnare.. men jag är nöjd iaf!
Hade det sjukt segt var dryg och som attans nu på eftermiddagen!!!! hehe satt kvar ända till kvart i 5 då pappa kom och hämta mig. Det känns bra att han hämtar upp mig den här veckan slipper jag ta bussen.

Fattigt med mat här hemma.. så får hungra ihjäl. Men rätt åt mig har inte tränat nå den här veckan. Men jag är sjukt sugen och taggad på ki box imoron med emmsi. Längtat såå fett mycket sen förra veckan!:)

Nu äre dags att sätta igång med freddie's utvärdering, affischen och plugga matte.

Ciao

Kommentarer
Postat av: emma

nu jävlar ska vi boxa bort maggen så de inte blir ett stort T av det hela HEHEHHE

2010-02-03 @ 20:12:47
URL: http://emabrovin.blogg.se/
Postat av: Jenny

HAHAHAHA om vi ska! nej fy fan ska ta i för kung och fosterland så vi inte blir som ballonger! hehe

2010-02-03 @ 22:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0