i looked up to you but you thought i were looked the other way

Satt upp till halv 2 för att bli klar med svenskan igår natt. Gick ut med hunden i stormen vid 12 tiden. Sen fortsatte som en galning. Och äntligen gjorde vi redovisningen och adjö bort bye:) Lång och tråkig var den seriöst liksom. Varför stod jag på ett bord och redovisa? aja.
Försökte att stunta i träningen idag men nej nej pallra mig ner med emmsi och jobbigt var det. Mina vader är typ döda. Skulle gymma efteråt men hade panik ville bara bort därifrån eftersom en viss mr. S var där och kan inte vistas så här tillsammans med han hahahahahahaa då skulle han bli blind usch nej.

Sitter nu och väntar på mat. Blir lite jobb imorgon och sen träning kvällen människor vad händer?

Ikväll blir det iaf harry potter tror jag :D


Kommentarer
Postat av: Joanna

tack för playlisten:D:D

2010-02-19 @ 21:16:42
URL: http://jjoannajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0