ja ja ja

Kom inte på nån rubrik så tog va de stod i ett sms som jag fick nyss.

FREDAG; Vaknade vid 11 skönt att sova ut. Drog ner på stan med emmsi vid halv 2 inhandla lite najsiga grejer. Kanske lägger upp bild påt senare:) Åkte hem fixa i ordning mig och drog på personalfest/middag hos frida:) Det var väldigt trevligt, vi käka snacka körde sing star och hade allmänt skoj! Blev inte så sent eftersom jag ska upp och jobba imoron yey! Sen om jag hinner så ska ja fort ner som fan på stan och in på en resebyrå och checka resor. Vi får se!
1 dag kvar innan kamila kommer har haft lite kontakt med henne nu och hon ser framemot att komma hit det ska bli skit kul:D

Imoron kväll ska jag kolla på melodifestivalen med glenn:)
HEJAAAAAAAAAAA OLAAAAAAAAAA!!!!!!!<3<3<3<3<3<3

Nej nu ska jenny sova. Hunden är här i helgen också så vaknar väl i natt av att den hoppar upp i min säng. mys..

hörs imoron ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0