ki box

Är inte alls på något blogghumör men ska fatta mig kort.

Kom hem ifrån skolan slappa lite bytte om och åkte ner till friskis. Emmsi stod längre fram i kön och vi var ösäkra på om jag skulle få en plats av 25 på ki boxen. Men jag knep 23 platsen hahah så jävla grymt:D

Så jag och emmsi tog ut våra arga känslor på boxningen det var sjukt skönt och jobbigt! Tar i extra mycket när man är arg och irriterad!

Kom hem och tänkte skönt att slappa men sen kom jag på shit. ska ju ner på stan och fika med joanna och daniella så det var bara att kasta sig in i duschen sen fick jag skjuts ner! Det var trevligt, viktor joina oss också! Vi har kommit långt med våra resplaner iaf känns otroligt kul:)

Har blivit väldigt hängig nu ont i huvet..
Måste sova och ladda om tills imoron för då är det stor shopping med emmsi på stan och sedan på kvällen personalfest:) ska bli spännande! hehe

på söndag kommer kamila hit:)

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0