knäskålen

JA.. jag har sjukt ont i mitt onda knä och det är fan inte okej. inte bra. USCH!!
Blev inge harry potter igår. Måste verkligen hitta ett bra tillfälle att kolla igår var det inte det.
Imorse blev det jobb 9 - 13.30 gick rättså långsamt var inte alls på hugget! Men var ändå själv så det kvitta. Ganska så trött på eftermiddagen så somnade några timmar. Skulle ha tränat med emma men trodde jag inte skulle hinna för att min syster skulle spela innebandy men det visade sig vara borta match så skulle kunna ha hunnit. Men orken fanns nog ändå inte men imoron blire ki box:)

Har precis tagit en dusch och är fortfarande trött. Tror det blir god mat hemma, melodifestivalen, plugga lite och OS :)

adios amigos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0