nervös eller ?

Har vart helt cool lugn tills nu. Nu börjar jag freaka!!!!!!!!! Det kommer en polsk utbytesstudent hit som heter kamila:) Och hon kommer om bara några TIMMAR!!! Hoppas på att hon är trevlig och rolig och ser framemot att vara här no fear:) annars kan det bli jobbigt:( Har iaf bestämmt att vi ska äta pizza ikväll min familj och hon, svårt med mat val hoppas att hon tycker om det...

hon kommer vara här ända tills på fredag 24/7 i mitt hus i mitt sällskap! sjukt spänande!!!!!!!

aja har städat hela huset nu och ska nog fortsätta med det. Har aldrig sett det så här rent. jisses.

Kommentarer
Postat av: lisa

till den 24 juli!? :O:O:O:O hehhehehehe skoja roliig

2010-02-07 @ 22:21:43
Postat av: daniella

kan du inte lägga upp en bild på dig och henne? :D ta en bild!! haha

2010-02-08 @ 14:58:30
URL: http://wikv.blogg.se/
Postat av: jenny

hahahahaha lisa klockren:D

och daniella det kommer bilder så småning om don't worry:)

2010-02-11 @ 23:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0