tisdag

Fortsättningen av utlandsveckan..

Tisdag; Vi gick upp 6 på morgonen för att vara i skolan kvart i 8 för att åka till romme:) Blev en chill bussresa upp det var skönt att hon satt med sina polska kompisar så det inte blev pinsam tystnad hela tiden haha för hon var ju då inte den mest pratgladaste jag träffat. Väl där framme så åkte inte polackerna så vi svenskar bara dumpa alla och körde själva! Är ju så kul att åka:) vill åka mera! Sen var det bara hem duscha och ner på Bandy vsk-vänersborg riktig skit match. men hellre de än att sitta hemma :) När vi kom hem så chilla vi lite sen la vi oss tidigt!

Onsdag; salas silvergruva och det var intressant. Dock när vi skulle åka ner hissen till gruvan så funka inte hissen utan den hade stannat på vägen upp. FICK PANIK! hissrädd som jag är och då kommer bilderna fram om vi skulle ha fastnat i hissen så skulle vi sitta fast där för alltid. Hiss killen bara skratta åt mig, it micke med. inte okej! men vi klara det och åkte andra hissen ner. Det var kallt i gruvan och väldigt coolt och overkligt! Åt lunch i skolan och på eftermiddagen så skulle vi till tidö lindö slott. Var ganska så ovärt man ba jaha nu då?.. Så vi kom tillbaka till skolan vid 4. Då drog jag elin kamila och aleksandra hem till mig för att fixa oss innan bowlingen på strike. SNabbt hem snabbt ner till donken för käk sen bowling på strike det var kul. körde med madde och emmsi och helt plötsligt var dom borta hittade dom i baren i en halvtimme!!!!!!!!!!!!!!!! så fick köra själv....... haha, Efter bowlingen gick vi några hem till jennifer på oxbacken som jag ångrar mest. Fan va trötta vi var och ville bara hem. Och ingen skjuts hade vi heller så vi fick ta bussen. Missa bussen 22.10 och fick ta 22.45! sjukt trötta! så det blev läggdags på en gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0