tönt

Jenny säger: tönt, jag har matteprov imoron..
Simon säger: då är ju du en tönt..
Jenny säger: varför?
Simon säger: ingenaning..
 
alltså lost kille eller vad. en konversation som inte ledde någonstans allt. sluta med att det blev, va? vad snackar du om? men va ? vad snackar DU om?

hahaha orkar inte...

Har pluggat matte sen 7 ikväll. Min syster hjälper mig på traven så jag fattar någonting iaf. Har lärt mig en del grejer som sitter fast i huvet nu i think. Men sen finns det vissa grejer som jag inte ens tänker börja lära mig. Hellre pluggar jag på dom grejerna jag kan SKIT HÅRT så de verkligen sitter istället för att plugga på allt och kunna allt lite halvdant. nej nej det håller inte. Men vi får se hur det går. Men ganska säker på ett IG! FITTA.....

Ska kolla andra avenyn hihi:) vet inte vem jag tycker är snyggast eller bäst av markus eller kim. hmmmmmmmmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0