2009/2010

Sista dagen på 2009 var njaaa...
Kvällen börja med att jag daniella och joanna åt hos henne, och de gick inte så bra att få ner maten i magen. Haha. Sen körde vi en legendarisk för fest vi 3 med ölspel + musik! där vissa redan fick lite för mycket HAHAHA! vi drog sen till ida på stan för lite fest det var kul till en början tills mina "älsklingar" kom. Är fortfarande idag arg men som sagt det var 2009 och sen en timme senare så var det ett nytt år så det gjorde saken lite bättre:) vi gick till torget där jag i panik tappat bort joanna och daniella virrar runt hela torget med tidspress va rädd att jag skulle fira 12 slaget själv:( haha men hitta på dom 5 minuter innan:) träffa alla vänner där så det var också kul!!!! sen drog alla???? vette fan vart vännerna tog vägen men 1 minut senare så står jag själv på torget återigen med några utlänningar och hittar inte mina vänner? får tag på gustav och lotten iaf så vi går mot efterfesten hos liza, men seg som dom är så hamna jag mycket mer före dom för dom gick så sakta SNÄLLA JAG HÖLL PÅ ATT FRYSA IHJÄL???? men ja går genom hela fucking stan ensam och sjunger we wish you a merry christmas:( men då ringer mattematte yeah:) så hade lite sällskap med han BRA! tills sist kommer jag fram till liza där står alla utanför porten utelåsta liza har dragit till gryta. jag är helt snöig och ingen NADA känsel i fingrarna och är bara allmänt fucking arg!! Då ville jag bara hem.. men några stycken drog till daniella för att värma oss och leta ny efterfest men slutar i utan resultat. Och då börjar min alkohol-cp-darrning den är inte kul... man tror ja ska få nå jävla anfall! la mig och sov ett tag innan vi alla ba nej nu åker vi hem.. DÅ blev jag övertrött istället och stackars gustav blev mitt offer<3 meeeeeen pappa kom och hämta mig och kim vid 3 tiden då vi återvände hem. Jag blev besviken på nyårsafton levde inte upp till mina förväntningar alls. Skiter i nyårsafton!!!!!!!! nu börjar de nya året som en ny människa.

Kommentarer
Postat av: emmma

blir bättre år :D:D

2010-01-02 @ 18:08:46
URL: http://emabrovin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0