and if you don't like it then fuck you!

Helgen har gått fort. Tråk skolan har börjat också. I fredags så gick vid till 4. Direkt efter så tog jag och emmsi bussen till rocklunda för ett intensiv pass! Inte samma utan anders heller(u) Och det var så sjukt mycket hopp så träningsvärk i vaderna hade jag ju absolut. Hade sjukt ont i magen också så blev ju lite smått trött. Vi fick skjuts hem sen. Kom hem runt halv 7 då vare bara att duscha fort skulle iväg på middag kl.7 hos landenbergs. Åt god mat där sen drog jag hem till Joanna där vanessa och tessa var, vi hyrde en skräckfilm och jag tyckte den va för krånglig för att vara bra helt sajk! 
 Va grymt trött så skulle åka bussen vid 11 vi hade minut busstabellen på datan och när det var 3 minuter kvar så gick jag och det tog max 30 sekunder från joannas hus till busshållsplatsen men JAAAAA SJÄLVKLART så åker bussen förbi mig där står jag 3 meter ifrån busshållsplatsen. Gick tillbaka till joannna som bara skratta åt mig och trodde det inte var sant. haha lyckat! Jag orka inte vänta 40 minuter på nästa så jag gick hem, rädd som jag var så va det inte en käft ute även fast jag sprang förbi tunneln och sista vägen hem hehehehe. HATAR att gå ensam speciellt på natten. Ni som känner mig vet ju hehehe(a) jenny larsson räddaste människan på jorden
men men kom hem till slut och somna på stört!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0