biff jenny

Nyss skrev glenn till mig:

Glenn säger:
åhhh biffjenny!

vad ska man säga?;) haha

Men idag har jag legat i hårt. FETT BRA! fick mycket uträttat idag. Klaga så mycket på att jag inte var nå pepp på fotbollsträningen. Men när jag väl kom dit och körde så var det så klart hur kul som helst gillar vårt gäng:) Träna fotboll mellan 18.00 - 19.45 sen sprang jag direkt över till friskis med emma vi körde

20 minuter gym
30 minuter medel pass
45 minuter gym

Sen gick jag hem 30 minuter promenad tog en jäkla tid eftersom inget var plogat.

så varsegod glenn kalla mig hur mycket biff du vill;) Nu ska jag iaf in i duschen och sen sova gott som en queen! UNDERBART. torsdag imoron får se vad det bjuder på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0