Brynäs - Färjestad

Lördagen då, vaknade vid 9 för att mina äckliga grannar livar hela tiden och det är sjukt lyhört här. Nu vill jag bara flytta.. Pappa och mamma är sjukt sugna på en fet lägenhet med takterrasss ja varför inte?:) Blir nog så när min syster flyttar ut skulle jag våga chansa på. Iaf så satte vi oss i bilen jag pappa och magnus till Gävle för hockey. Älskar att åka bil lagom långt, satt inne på facebook, youtube, lyssna på radio och allt:)  Kom fram vid 2 då åt vi pizza på en restaurang sen gick vi till mitt och pappas stammis fik där vi alltid fikar innan vi åker till arenan. Kom till arenan vid 4 en timme innan match start så vi kolla på uppvärmningen och gick runt och kolla. Matchen gick fort tycker jag. Och den var inte heller bra.... Färjestad körde över dom med 3-0 inte ens ett mål:( och sen så stod inte ens markström(u).... tur var det att rödin och silfverberg var med<3<3<3 hihihi. Älskar verkligen att åka upp och kolla på brynäs så jävla kul:) L O V E  I T ! Hemresan gick snabb simon jaga oss bakom hehe det var lite roligt faktiskt hade bilrejs.  Måste säga att det blev typ oavgjort.. haha inga detaljer där!
Kollade band of brothers sen somnade jag på dirren. SJUKT KUL DAG! älskar älskar älskar det.
JAG VILL GIFTA MIG MED EN HOCKEY KILLE<3 ja tack ja tack ja tack<3

Kommentarer
Postat av: emms

haha du är mongo. men tycker om när du uppdaterar :D bra där!!

2010-01-10 @ 21:11:42
URL: http://emabrovin.blogg.se/
Postat av: jenny

hahahahaa det tror jag säkert ;)

2010-01-10 @ 21:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0