emma klagar!!!!!!

Emma klagar på att jag uppdaterar för lite hehe. Och hon har rätt men är tråkigt ibland haha. Har senaste tiden tränat på mycket med emmmmsi och så har skolan börjat. Idag på engelskan kolla vi på green street hooligans fettttt bra film, kanske för att en huvudperson var så jäääääääääääävla snygg. helt otroligt! hatar att man blir fast för filmer bara för att personerna är snygga i filmen. Har ju ett antal filmer som jag älskar pga. killarna i filmerna hehe. Men den var bra!
Snart äre lunch och jag är så opeppppp idag måste ha lite smärtstillande sen! Slutar 4 då gittar jag och emmsi till friskis och kör ett intensiv pass, sen kl.7 ska jag iväg på middag hos landenbergs! sen senare röra jag nog mig hem till joanna för filmvisning:)
Lördag drar jag pappa och magnus till gävle på hockey VIP!!!!!!!! mer om de senare hihi nu är lunch puss

Kommentarer
Postat av: emma

hihi braaaaaaaaaaaaa jennsan :D du börjar lära dig!!

2010-01-09 @ 13:05:11
URL: http://emabrovin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0