happy ending

Okej igår... Börja med att bussen krocka mitt emot hållplatsen där jag stod och väntade så vi fick stå och vänta i 30 minuter på att den skulle fixas as irriterande! När jag kom hem till joanna så plinga jag på as länge men ingen öppna haha då smög jag in där dom satt i köket och skrämde skiten ut dom hahaha:D
Vi drog igång med våran traditionella förfest som alltid är höjdpunkten på kvällen. Det var jag joanna daniella vanessa liza och freja:) Vi hade grymt kul tills vi skulle vidare till en fest på viksäng. Jag och vanessa sprang som galningar till bussen för att hinna med. Vi lekte i snön på väg dit där jag tappa mitt busskort och mobil men märkte inte det förens jag gått ett tag. FETT TUR ATT JA KOM PÅ DET!!!
När vi kom till viksäng kom viktor och mötte oss sen satt jag i trapphuset och prata i telefon i en timme typ.<3 Kändes hur skönt som helst det gjorde min kväll värd! Efter de så var jag något social iaf;) vi hade roligt till klockan blev 2 då vi skulle ta bussen till stan och det va ett jävla tjaffs om vilket håll bussen skulle komma ifrån så jag och daniella gick in till stan istället och FUCKERS vi kom före er också hehehehehee:) då va sängen nära alltså..<3 men träffa lite människor på bussen som sedan utlöste till det ena och det andra kom hem runt halv 4 väldigt arg och trött!

men i stort sett så var kvällen väldigt rolig. Känns som om jag är tillbaka haha;) Nu måste jag bara sätta igång och träna fettet måste BORT BORT BORT!

nothing is right when you´re gone<3

Kommentarer
Postat av: Joanna

Sv: haha aldrig i livet, jag har plugg så att det räcker!:D

2010-01-24 @ 16:52:50
URL: http://jjoannajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0