har tagit mig hit utan rast eller sömn

Nyss var min a-tangent as seg men tryckte till riktigt jäkla hårt så nu funkar det att skriva aaaaaaaa:) Blev avbryten för att en snygg granne plinga på hihi han hade hittat våra troligtvis bilnycklar nere på gatan. Skämde ut mig och sa jag har inte kört kort så vet inte.. hehehehe sen börja babla på om hur jag inte visste vems nycklar det var, men våran bil var borta och vi har nycklarna? kändes konstigt men är nästa säker på att det är våra nycklar får väl se. Skolan idag började 10 till 12 helt ovärt. Hade bara genomgång över en uppgift om irstablixten som låter kul. Efter vi slutat tog jag bussen direkt till rocklunda mötte upp emmsi för att träna! inte så mycket folk där så det var skönt. Nu ska jag bara chilla ikväll kanske försöka plugga men det är så tråkigt.

Dagens träning;

1 timme & 30 minuter gym
20 minuters promenad

Som sagt måste träna hårdare med både pass och gym. Känns mycket bättre då:)

Kommentarer
Postat av: emma

mycket bättre då :=)

2010-01-13 @ 21:06:52
URL: http://emabrovin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0