hold me down

Jag funderar på om jag ska köra medel 75 19.15 eller om jag bara ska skita i det och kanske ta en lite springtur?
Vill köra med men har ingen att köra med....:( fan att jag ska vara så feg att gå ensam!!!!
Får se hur det blir, men iaf idag så var skolan lugn. Jobbade på med disco-affischen till irstablixten sen hade vi vårat efterlängtade friskispass och shit va kul det var. Fick äntligen ut min roliga possitiva känsla eller vad man ska säga det var grymt kul i alla fall:) Fick väldigt bra kritik efteråt också så det var väldigt kul!
Det går inte allt för snabbt att åka buss hem heller. Tog minst en halvtimme och egentligen ska det ta typ 9 minuter.. suck! När ska jag börja cykla? hmmm. snart tror jag bara att man ser ut som en jävel när man kommer in i skolan.

Nej nu ska jag försöka få med mig nån på friskis hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0