intensivt !

Är glad för att jag lyssnar på starstrukk:) Så grymt peppande låt måste jag säga.
Idag sög skolan fan! gjorde inget annat än att prata med jasse och att spela bubble spinner. Gick hem vid 3 efter som vi inte ens hade någon lärare ovärt. Jag och jasse önske tänkande ska vara med våra bf's<3 grrrr<33333333333333 hahahahaha

I alla fall så åkte jag hem och ladda om in för ett intensivpass med liza:) Det var väldigt roligt måste jag säga.

Känns bra med träningen nu igen.

torsdags; KI BOX 75 min, 20 minuters jogging hem
fredag; Intensiv 60 minuter
Lördag: jobb - mat på stan - bio med tjejerna:)
söndag: plugga? träna?

GLAD :D

PARTY IN THE JENNY'S HEAD<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0