JENNY LARSSON HAR KLIPPT SIG!!!!!!!!!

Det är sant och jag delar det med världen och de händer inte ofta;) hahaha men jag är nöjd och de är bara lite kortare fortfarande långt:):):) så fine om ni tänker skrika de på hela skolan imoron go ahead ;) NEJ SKOJA ni är tyst men jag kan erkänn att ja klippt mig men ahhhhhhhh SKIT SAMMA :D

Igår var jag hemma hos farmor och åt middag alltid lika gott somnade sen 22.00 skönt. Vakna runt halv 4 av att hunden står och nosar mig på armen mys<3

Måndag då. Började 10 fick sällskap med alex och isak på bussen mycket trevligt faktiskt:) vi skulle på en föreläsning på växthuset SÅÅ jävla tur att jag ringer ammmi och hon säger att dom är på väg dit hade nada koll på det. Men det var väldigt intressant handlade om kost och äckliga ingridienser. Aldrig mer cola blä.. drog en sväng på stan och hitta lite grejer som jag vill ha:)  eftermiddagen var ganska så najs faktiskt. Kolla på massa olika filmer. Efteråt så skulle jag klippa mig hos ida:) Det var hur trevligt som helst och hon var hur duktig som helst :) Nu ska vi ha hunden här i en vecka till. Och jag har dampat upp den rejält älskar att den är så grymt lydig. Men ¨måste ut och gå med den nu den har för mycket energi;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0