let's bring it back

Måndags kväll. I fredags när jag gick upp hann äta frukost sen ringer min tränare och undrar om jag kan hänga med till åland-finland och spela fotboll. Och fasen vad sugen jag blev då på fotboll så jag tacka ja och vi skulle åka 11.00 så jag åkte till skolan och tog ledigt sen snabbt hem och packa. Tog tre timmar med bil till grisslehamn sen 2 timmar med båt. Vi kom fram vid 6 då åkte vi till vårt boende jag bodde med sara & alexandra:) vi gjorde inte så mycket den kvällen än att kolla på let's dance och spela kort. Lördag morgon uppstigning 07.15 (06.15 svensk tid) frukost sen 4 matcher den dagen. jobbigt. Första matchen var mot finlands bästa lag åland united vi stod emot länge men förlorade med 2-0. Nästa match mot Boo FF vinst med 1-0. Sen mötte vi Huddinge jag klara mig till lite mer än hälften av andra halvleken då jag åkte på en jävla ond lårkaka. Så blev haltandes med det och kunde inte spela sista gruppmatchen emot djurgården. Men vi vann den med 3-0 ändå så måste säga att det var våran bästa match den helgen! Efter så blev det bara slappa alla var trötta i kroppen och överallt. Så blev mycket kortspel och softning! Söndagen fick vi sovmorgon till 9. Match om 3/4 plats 14.00 mot hässelby. Där vi stod emot bra trotts trötta ben förlorade matchen tillslut med 3-0 blev inge spel för mig tyvärr. Vi åkte tillbaka och packa det sista sen åkte hem med båten halv 7 och FAAAAAAAAAAAAN va det gunga... mådde hur illa som helst den resan var fasen inte kul alltså! Jag och natta trösta oss med illamåendet så vi spela på maskinerna och jag kamma hem 50kr klirrrr i kassan fett stolt:D hahaha
2 timmars jobbig båtresa.. sen 3 timmars bilresa hem. Skönt att vara hemma men helt cpppppp sjukt att jag fått så ont i halsen bara så plötsligt... har tappat rösten helt får inte fram ljud hur ska detta gå...

Kommentarer
Postat av: Joanna

Hej, såg inte din kommentar på min blogg förnst nu hehe. Men du åkte ju endå till åland förra helgen så det gick ju endå inte å träffas. Jobbar du den här helgen? Eller vad händer?:):)

2010-01-19 @ 16:14:18
URL: http://jjoannajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0