lypsyl

ÅÅÅÅÅÅÅH har grymt tråkigt.......

jag vill bara gå hem som madde ska göra:( fy fabian vad jag hatar skolan just nu.
Igår så körde jag och emmsi ki box och det var skit kul:) trodde det skulle vara så mycket jobbigare så det kändes ändå rätt bra:) skulle gå hem sen men fick nå jävla ryck så jag joggade hem istället as duktigt av mig:) hihi. Idag ska jag träna intensiv med liza:) Ska bli kul! Sen ikväll blire bara att ta det lugnt ska jobba imoron. Har inte jobbat på väldigt länge så januari lönen blir inte hög.:( Och på lördag så blir det nog snabba cash med liza också:) hihi blir iaf en lugn helg ifrån min sida:D

40 MINUTER TILL LUNCH segtttttt. kommer gå hem väldigt tidigt idag! måste hem och ladda om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0