medel bra

Tisdag orkade inte stressa till skolan så kom 20 minuter försent sorry. Annars ganska allmänt seg dag inte fått så myckey uträttat. Efter skolan drog jag hem och när jag kom hem höll jag på att frysa ihjäl. Somnade en halvtimme innan emma ringde och väckte mig tur det annars kommer jag inte somna ikväll. Vi drog på ett medelpass på friskis med christina också. Gillar ändå anders och intensiven bäst<3 kom hem för ett tag sen ska kolla paradiset sedan ta en dusch och lägga mig. Kort dag imoron + sovmorgon JA TACK!

dagens träning;

60 minuter medelpass

absolut inte bra. Måste få in gym också eller minst en halvtimmes promenad.

SKÄRPNING NU!

Kommentarer
Postat av: emma

nu jäääävlar :D

2010-01-13 @ 15:50:32
Postat av: Jenny

VI MÅSTE KÖRA HÅRDRE MED BÅDE PASS OCH GYM NU!

2010-01-13 @ 15:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0