ny duschad och fräsch

Segaste fredagen igår. Haha fan va jag och emma dryga på mediekommunikationen fredrik höll på att gå i taket!:) Det var faktiskt roligt men tycker synd om freddie<3 hihi. Iaf så var jag och V as fest sugna igår men blev inget av det. Så jag dryga med min familj när dom kom hem sen fick jag ett roligt fyllesamtal av någon MR.X!:) Gick i alla fall och la mig halv 12 skam på en fredag. Vart har jag tagit vägen? Men ikväll blire drag då ska jag unna mig god dryck som ja inte gjort dom senaste dagarna! Btw testa min likör apple sourz igår FAN VA GOD<3  love it!

Vaknade idag kvart över tio av att det står en hund i min säng och slickar mig i ansiktet haha eis är på besök<3 Underbara hettsiga hund<3 så nu hela förmiddagen har jag lekt med kraken. Vill bara äta upp jycken. 
 
Tänkte ta och stor städa mitt rum som inte händer allt för ofta. Ska bara klä på mig kläder så kör jag igång känner mig taggad.

lycka till! :)

väntar också på ett sms ifrån en underbar person<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

mr X :O ;) ?

2010-01-23 @ 16:48:27
Postat av: jenny

höhöhöhöhöhö

2010-01-23 @ 19:10:42
Postat av: emma

hihi

2010-01-23 @ 22:31:43
URL: http://emabrovin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0