RGB

Sitter här i skolan på medieproduktion eller multimedia vet ej vilket.. Lotta går igenom irstablixten jobbet som vi ska börja göra. Min affisch ska bli bääääääääst!!
Varför jag ens kom till skolan idag kan man ju undra? Kan ju knappt prata sen så jävla ont i kroppen och så sjukt omotiverad. Sen har vi idrott idag.... hur fan ska jag överleva? i dunnnnoo. Funderar på att gå i graven ett tag. åkte med emmsi till skolan idag och nu sitter jag och fryser och går nog hem vid lunch eller får se. Vad fan äre med mig?

nu är jag äckligt irriterad bye

Kommentarer
Postat av: emma

du är duktig som kämpar :)<3

2010-01-19 @ 23:08:42
URL: http://emabrovin.blogg.se/
Postat av: Joanna

Sv: Jag är på på båda två haha:D vi kan höras lite senare i veckan!<3

2010-01-19 @ 23:26:44
URL: http://jjoannajansson.blogg.se/
Postat av: JENNY

emma jag är bäst<3

J VI HÖRS IKVÄLL

2010-01-22 @ 18:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0