snabba pengar!

Försökte mig på att uppdatera två gånger igår men fick hela tiden upp "sidan kan inte visas"  när jag tryckt på publicera. Stor suck! Hur som helst så i fredags tränade jag och liza efteråt så gjorde jag ingenting kolla på solsidan rätt kul! Sen somnade jag vid halv 12 mycket skönt. Upp med tuppen och jobba på lördagen var ganska så skönt inte alls så mycket att göra. Slutade redan vid 2 sen låg jag hemma i soffan med datan och sov till 6. Då jag börja göra mig i ordning inför kvällen. Kom till spicy försenad som vanligt hehe. Åt där med liza linda & daniella. :) efter att sofia kommit så drog vi till ica och köpte godis eller dom gjorde jag stod emot duktigt!:D Sen gick vi på snabba pengar! Jag tyckte den var bra första halvan men sen gick det utfört. Hade inte joel kinnaman vart med i filmen hade jag verkligen inte tyckt om den lika mycket. Men men alla tycker ju olika! Ingen har rätt eller fel.
Efter filmen som slutade kvart i tolv träffa vi på viktor och gustaf på stan dom skulle till en fest på vallby och jag hade pratat med glenn tidigare och han hade bjudit dit oss tidigare. Så vi hängde på grabbarna, Var helt lost på vallby när vi klev av bussen, sen mötte folk ifrån festen som sa att den höll på att läggas ner så vi hoppa på samma buss tillbaka igen! Ganska segt men hade roligare än att bara åka hem iaf;)
Men vi satte oss på bussen och åkte hemåt iaf sen.
Somnade inte förns halv 4 låg och kolla på guldbaggegalan hehe.

vaknade halv 2 idag sköööööööönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0